ARTVISE

Kundreferens, Ulrika Öhlin

Sedan våren 2021 så använder Artvise vår e-kursplattform Quicker Learning fullt ut för sina systemutbildningar.

Vi har intervjuat Ulrika Öhlin.

Hej Ulrika!

Har du fått den stöttning och hjälp du behövde för att komma igång?

Ja, verkligen ni har varit lyhörda och alltid snabb med återkoppling.

Hur använder Artvise Quicker Learning system?

Vi kan i dagsläget  erbjuda våra kunder två utbildningar, Artvise Mobile och Artvise  Specialistwebb, men målet är att vi ska fortsätta att ta fram fler under våren.

Hur har du upplevt kontakten med Quicker Learning kundsupport?

Supporten har fungerat väldigt bra. Vi har alltid fått vänligt bemötande och snabba svar.

Skulle du rekommendera Quicker Learning system och kundsupport till folk du pratar med?

Ja, självklart! Rekommenderar alla att prova.

Besök gärna Artvise hemsida www.artvise.se

Vi tackar Ulrika Öhlin på Artvise för denna intervju och att ni valt Quicker Learning som e-kursplattform. Vi hoppas på ett långsiktigt samarbete tillsammans.

Snabbanslutning