Kundreferens, Katarina Loodh

Sedan hösten 2021 så använder ETU Quicker Learning som plattform för sina onlineutbildningar.

Vi har intervjuat Katarina Loodh som arbetar som tillgänglighetsexpert på ETU.

Hej Katarina!

Har det varit lätt att komma igång med era utbildningar i Quicker Learning?

Ja, systemet går snabbt att lära sig så det gick väldigt smidigt att komma igång med lärplattformen.

Har supportfunktion hög tillgänglighet och löser vi problem snabbt och effektivt?

Man får alltid snabba svar och god support. Man blir vänligt bemött och känner sig alltid välkommen att ringa.

Är det några funktioner i Quicker Learning du är särskilt nöjd med?

Nja, det vet jag kanske inte om jag har, dock vill jag påpeka att ifall vi känner att någon funktion saknas, så blir detta väldigt snabbt åtgärdat, ifall de tycker att funktionen tillför något för även fler kunder.

Skulle du rekommendera Quicker Learning system och kundsupport?

Ja, det skulle jag självklart göra.

Snabbanslutning